Innowacja w branży delivery – Glovo dostarczy do klientów ubrania marki Laurella

 

Platforma Glovo i polska marka modowa Laurella nawiązały współpracę, dzięki której klienci 
z Warszawy oraz Poznania mogą – za pośrednictwem aplikacji – łatwo i szybko zamówić produkty odzieżowe z ekspresową dostawą do domu zrealizowaną w ciągu kilkudziesięciu minut. Od grudnia usługa będzie dostępna również dla mieszkańców Krakowa. Laurella to pierwszy brand modowy, który pojawił się na Glovo.

Dynamicznie rozwijający się rynek q-commerce i rosnące zainteresowanie usługami w tym modelu zaowocowały historyczną i bezprecedensową współpracą między Glovo a Laurellą. Z końcem października w ofercie platformy delivery pojawiła się możliwość zamówienia ubrań Laurelli z dostawą  w Poznaniu, a na początku listopada w Warszawie. Wkrótce opcja będzie dostępna także w Krakowie. W aplikacji klienci mogą wybierać spośród kilkuset produktów – m.in. sukienek, swetrów czy bluzek.

- Z uwagą przyglądamy się trendom zakupowym oraz potrzebom rynkowym i to właśnie w odpowiedzi na nie zdecydowaliśmy się na współpracę z Glovo. Poprzez obecność na tej platformie pragniemy dotrzeć nie tylko do nowych osób, ale także do naszych stałych klientek, które doskonale znają nasz brand, swoją rozmiarówkę i chcą jeszcze szybciej i wygodniej kupić nasze ubrania. Partnerstwo z Glovo spotkało się z bardzo dużym entuzjazmem i sporym zainteresowaniem konsumentów. Cieszymy się, że możemy wyznaczać nie tylko trendy modowe, ale i te dotyczące sprzedaży oraz prowadzenia biznesu – komentuje Marcin Vogel, prezes Laurelli.   

- Coraz więcej firm, z różnych segmentów, dostrzega potencjał ekspresowych dostaw i współpracy 
z Glovo. Klienci mogą otrzymać produkty ukochanej marki w zaledwie kilkadziesiąt minut, bez wychodzenia z domu. Z kolei nasi partnerzy zyskują dodatkową promocję, dostęp do stale rosnącej grupy nowych klientów oraz kompleksową logistykę. A my, dzięki nowym partnerom i naszym użytkownikom, jesteśmy coraz bliżej realizacji misji Glovo, czyli zapewnienia mieszkańcom miast wszystkiego czego potrzebują w szybki i łatwy sposób
– podkreśla Waldemar Szyszłowski, Sales Executive w Glovo w Polsce.

Aby zamówić produkty Laurelli przez Glovo wystarczy pobrać aplikację i wpisać swój adres. Następnie należy wybrać kategorię „Sklepy”, a później z listy dostępnych marek – Laurellę. Użytkownik może wtedy wybrać spośród setek produktów, które zostaną dostarczone pod wskazany adres w ciągu zaledwie kilkudziesięciu minut.

Współpraca z Glovo to nie pierwsze działanie Laurelli, którym firma podkreśla silną więź ze społecznością klientek zbudowaną wokół marki. Dotychczas spółka realizowała (i ma w planach kolejne) wyprzedaże garażowe, podczas których możliwe było zakupienie ubrań ze starszych kolekcji       oraz niepełnowartościowych produktów po okazyjnych cenach.

Twórcy marki zachęcają również do wymiany społecznościowej i dołączenia do grupy „Laurella” na Facebooku, która w niecałe półtora roku zebrała niemal 50 tysięcy użytkowników. W tym miejscu klientki Laurelli nie tylko dzielą się opiniami o produktach, ale przede wszystkim mają możliwość wymiany lub sprzedaży nowych i używanych ubrań marki. Cały proces, realizowany w grupie, wspierany jest przez markę, która pokrywa koszty dostawy realizowanej za pośrednictwem usługi InPost Paczkomaty.

Glovo to niejedyny kanał, za pośrednictwem którego będzie można zamówić produkty marki. 
Na przełomie 2022/2023 roku Laurella pojawi się także na Zalando.

- Chcemy docierać zarówno do obecnych, jak i nowych klientów różnymi kanałami, dlatego współpraca       z takim marketplace jak Zalando to dla nas bardzo ważne wydarzenie. Głęboko wierzymy w to, że unikalny design i jakość naszych produktów zostaną zauważone i docenione przez miliony klientów korzystających z Zalando na całym świecie – dodaje Marcin Vogel.